Hoe kan ik een E-coach toevoegen? (vanuit E-coach overzicht)

Gemaakt door Admin Freshdesk, Gewijzigd op Di, 13 Feb om 12:11 PM op Admin Freshdesk

Beheer van e-coach (praktijkopleider).


Om een nieuwe E-coach (externe coach) ook wel praktijkopleider of stagebegeleider toe te voegen zijn er meerdere opties mogelijk.

 

Stappen (voor video zie helmaal onderaan: 


1. Klik op E-coach om naar Externe coach overzicht te gaan.


2. Selecteer rode plus om E-coach toe te voegen. 


3. Vervolgens kom je in Externe Coach informatie terecht, hier voor je het E-mailadres in van de nieuwe E-coach en 

     Selecteer je het gewenste bedrijf. 


4. Zijn deze correct ingevuld klik je op rode pijl (rechts onderin). 

5. Selecteer rode plus en Nieuw e-coach venster popt-up.

6. Waarin naar het e-mailadres van de nieuwe e-coach wordt gevraagd. 


7. Na invoer van E-mailadres klik je op Volgende

8. Vervolgens kom je in E-coach info venster, waarin je de verplichte velden* + Ga akkoord met voorwaarde invuld 

     en aanvinkt. 


9. Nu krijg je een Nieuwe e-coach met Startdatum en Einddatum pop-up:


10. Selecteer de gewenste Datums (let op de datums staan op vandaag, zodat je de Einddatum moet aanpassen).

11. Druk vervolgens op Opslaan.

12. Nu kom je weer in Externe coach Overzicht waar de nieuwe e-coach is toegevoegd. 

    (je zit nu steeds in hetzelfde bedrijf).



* Mocht je geen telefoon nummer hebben, gebruik dan een fictief nummer zoals: 06-12345678.










Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren