Hoe kan ik een E-coach toevoegen? (vanuit Bedrijf overzicht)

Gemaakt door Admin Freshdesk, Gewijzigd op Do, 8 Feb om 3:00 PM op Admin Freshdesk

Beheer van e-coach (praktijkopleider).


Om een nieuwe E-coach (externe coach) ook wel praktijkopleider of stagebegeleider toe te voegen zijn er meerdere opties mogelijk.

 

Stappen: (voor uitleg video onderaan)


1. Klik op Bedrijf om naar Bedrijf overzicht te gaan.



2. Selecteer of zoek het bedrijf waar de E-coach aan gekoppeld moet worden/werkt.



3. Zodra je erboven sta met je muis, dan wordt de rij waarin het bedrijf staat rood en klik je erop.

4. Vervolgens kom je in Externe Coach Overzicht terecht, hier zie je eventueel gekoppelde E-coaches aan dit bedrijf. 



5. Selecteer rode plus en Nieuw e-coach venster popt-up.

6. Waarin naar het e-mailadres van de nieuwe e-coach wordt gevraagd. 


7. Na invoer van E-mailadres klik je op Volgende

8. Vervolgens kom je in E-coach info venster, waarin je de verplichte velden* + Ga akkoord met voorwaarde invuld 

     en aanvinkt. 


9. Nu krijg je een Nieuwe e-coach met Startdatum en Einddatum pop-up:


10. Selecteer de gewenste Datums (let op de datums staan op vandaag, zodat je de Einddatum moet aanpassen).

11. Druk vervolgens op Opslaan.

12. Nu kom je weer in Externe coach Overzicht waar de nieuwe e-coach is toegevoegd. 

    (je zit nu steeds in hetzelfde bedrijf).



* Mocht je geen telefoon nummer hebben, gebruik dan een fictief nummer zoals: 06-12345678.






Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren