Hoe kan ik een E-coach wijzigen? (vanuit Bedrijf overzicht)

Gemaakt door Admin Freshdesk, Gewijzigd op Do, 8 Feb om 3:06 PM op Admin Freshdesk

Beheer van e-coach (praktijkopleider).


 

Stappen: 


1. Klik op Bedrijf om naar Bedrijf overzicht te gaan.



2. Selecteer of zoek het bedrijf waar de E-coach aan gekoppeld is.


2. Selecteer vervolgens de gewenste E-coach uit Externe coach overzicht, door op drie rode stippen te klikken.


 

3. Kies wijzigen uit pop-up menu*.

 

4. Maak aanpassingen in E-coach en klik op rode vinkje (rechts onderin) om het op te slaan. 

5. Nu kom je weer in Externe coach Overzicht waar de wijzigingen zijn verwerkt. 



* Mocht je geen telefoon nummer hebben, gebruik dan een fictief nummer zoals: 06-12345678.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren