Hoe gebruik ik de filter optie bij Gebruikers, in een Template?

Gemaakt door Admin Freshdesk, Gewijzigd op Ma, 19 Feb om 5:05 PM op Admin Freshdesk

Filter opties onder Gebruiker.


Stappen:  (uitleg video onderaan)


1. Door Template te selecteren (waarin je de gebruikers wilt activeren of deactiveren) kom je in een Overzicht terecht, waar je in Gepubliceerde, Niet-gepubliceerd of Archief of Alles ziet staan. 


2. Door op een Template te klikken, kun je vervolgens Gebruikers selecteren. 


3. Door nu Filter gebruiken te kiezen, kom je in een nieuw overzicht terecht "Zoeken - Filter op de gebruikers"  



4. Zoeken - Filter op de gebruiker. Hier kun je nu meerdere filter opties aanvinken en als je klaar bent kies je Filter gebruiken. 



5. Nu kom je weer bij Gebruikers terecht alleen het overzicht is aangepast.


6. Door de stappen 3 tot 5 te herhalen om een nieuw filter optie te maken of alles uit te vinken om weer alles te zien. 




Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren